Miej Odwagę Być Sobą! Trening Asertywności i Komunikacji

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible” margin_top=”-40″ margin_bottom=”” background_color=”rgba(255,255,255,0)”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_separator /]

Miej Odwagę Być Sobą!
Trening Asertywności i Komunikacji

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible” margin_top=”10″ margin_bottom=”” background_color=”rgba(255,255,255,0)”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_separator style=”double”/]

 

Forma szkolenia: trening nowych umiejętności interpersonalnychzajmij-miejsce
Termin: jesień 2016 (sobota – niedziela)
Czas trwania: 10.00-15.00 (5+5 godzin)
Inwestycja:
Pozostało wolnych miejsc:
Miejsce: Jeleniogórskie Centrum Rozwoju (ul. Bacewicz 22, Zabobrze)
Organizatorzy: Joanna Stelmach i Tomasz Kurzydłowski – Centrum Pomocy Psychologicznej „Integracja”

 

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_imageframe lightbox=”no” style_type=”dropshadow” bordercolor=”” bordersize=”0px” stylecolor=”” align=”right” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][/fusion_imageframe]

Postrzegamy asertywność jako wyraz poczucia własnej wartości i cenną umiejętność pozwalającą lepiej radzić sobie w codziennym życiu pełnym stresujących sytuacji. Zachowując się asertywnie możemy zmniejszyć lęki społeczne związane z obawą przed naciskiem, oceną, krytyką ze strony innych ludzi.

Asertywność rozumiana wąsko jest zbiorem kompetencji takich jak umiejętności wyrażania swoich emocji, swojego zdania, komunikowania się. Jest też elementem zdrowego życia. Patrząc na asertywność z szerszej perspektywy traktujemy ją jak filozofię życia umożliwiająca osiągniecie szacunku, pewności siebie i poczucia pełni.

 

 

Zachowując się asertywnie „człowiek panuje nad swoim zachowaniem i to on decyduje o swoim postępowaniu” (Randy J. Paterson)

 

Dzięki uczestnictwu w treningu nauczysz się:

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_checklist icon=”fa-check” iconcolor=”#81d742″ circle=”no”]

  • Wypowiadać własne zdanie tak, aby się z nim liczono
  • Mówić „NIE” w sposób nieuległy i nieraniący innych
  • Wyrażać swoje potrzeby i opinie
  • Wyrażać uczucia pozytywne i negatywne
  • Prosić o to czego chcesz, lub co ci się należy
  • Przyjmować krytykę i oceny negatywne
  • Radzić sobie w sytuacjach stresowych
  • Stawiać granice i bronić swoich praw w pracy i życiu osobistym

[/fusion_checklist]

 

 

Jeśli masz problem podobny do naszych Czytelników, zapraszamy na trening:

Mój problem z asertywnością polega na tym, że jestem uległa. Boję się mówić czego chcę naprawdę, bo boję się ośmieszenia oraz krytyki. [/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][Monika]

W kontaktach z innymi osobami odczuwam obawę przed pokazaniem jaka jestem naprawdę – obawiam się, że wydam się tym osobom nudna i nieatrakcyjna;
Jakakolwiek odmowa spełnienia próśb bądź żądań innych osób powoduje, że czuję się bardzo niekomfortowo: czuje ogromny niepokój, mam poczucie winy, czuję się niedobra i samolubna. Kiedy sama wyrażam jakieś prośby bądź ktoś te prośby spełnia również odczuwam ogromny niepokój, obawiam się że jestem kłopotliwa, że jestem dla kogoś ciężarem. W efekcie wolę nikogo o nic nie prosić. [Marta]

Coraz trudniej razem nam się dogadać z Żoną. Żonę irytuje wszystko a ja nie potrafię rozmawiać z kimś kto mnie ciągle atakuje. [Mariusz]

Moim problemem jest wyrażanie uczuć, mówienie o moich potrzebach oczekiwaniach, tych które uważam, że mogą być niezaakceptowane przez mojego męża. [Karolina]

 

 

Korzyści z treningu asertywności:

[fusion_checklist icon=”fa-plus-circle” iconcolor=”#81d742″ circle=”no”]

  • Zwiększysz szacunek do siebie
  • Zredukujesz wewnętrzny dyskomfort i lęk przed oceną ze strony innych
  • Zmniejszysz poczucie winy i wstydu
  • Polepszysz relacje z innymi
  • Krytyka przestanie cię wytrącać z równowagi
  • Nie będziesz mieć oporów przed powiedzeniem „nie”
  • Zmniejszysz odczuwaną bezsilność, frustrację i złość
  • Będziesz odporny na naciski, manipulacje i próby wykorzystania ciebie
  • Zwiększysz pewność siebie
  • Będziesz śmielej kierować swoim życiem w zgodzie ze sobą!

[/fusion_checklist]

 

A po treningu:

Będziesz znać techniki do zastosowania w różnych sytuacjach społecznych, jednak aby korzystanie z nich przychodziło Ci z łatwością, należy PRAKTYKOWAĆ! Sama wiedza i poznane techniki nie pomogą Ci funkcjonować lepiej w relacjach z innymi i zyskać pewność siebie. Pamiętaj, to PRAKTYKA CZYNI MISTRZA :)

 

 

Miej odwagę byc sobą - trening asertywnośći

 

 

Opinie z poprzedniej edycji (2010 r.):

[fusion_testimonials backgroundcolor=”” textcolor=”” class=”” id=””]
[fusion_testimonial name=”Bartosz” avatar=”male” image=”” company=”” link=”” target=”_self”]Przestałem się bać mówić o pewnych rzeczach, uczuciach. Konfrontacja z innymi pokazała, że to samo zjawisko może przybierać różne rodzaje problemów z komunikacją, z wyrażaniem własnych opinii, oczekiwań. Nauczyłem się bardzo pomocnych rzeczy i udało mi się z nich już parę razy skorzystać.[/fusion_testimonial][/fusion_testimonials]

 

[fusion_testimonials backgroundcolor=”” textcolor=”” class=”” id=””]
[fusion_testimonial name=”Teresa” avatar=”female” image=”” company=”” link=”” target=”_self”]Gdyby więcej osób miało chęć i możliwość poznania tej wiedzy i stosowania jej w życiu, wszystko byłoby prostsze. Mnie się bardzo podobało, zarówno treść jak i forma przekazu.[/fusion_testimonial]
[/fusion_testimonials]

 

 

Centrum Pomocy Psychologicznej IntegracjaPsycholog: Joanna Stelmach i Tomasz Kurzydłowski

Jesteśmy małżeństwem, prowadzimy Centrum Pomocy Psychologicznej „Integracja” (konsultacje, terapia, szkolenia), serwis poświęcony psychologii miłości (PieknaMilosc.pl), samoocenie (PoczucieWlasnejWartosci.pl), oraz jesteśmy autorami kilku programów rozwoju osobistego.

Joanna specjalizuje się w terapii indywidualnej, terapii par, wzmacnianiu samooceny, leczeniu zaburzeń lękowych i depresji.

Tomasz doradza osobom na ścieżce rozwoju osobistego, szczególnie w zakresie zmiany życia, podejmowania decyzji, wykorzystując metody psychologii pozytywnej.

 

Zajmij miejsce :)

Wypełnij formularz a inwestycję w kwocie  XXX, prosimy wpłać na konto:

Centrum Pomocy Psychologicznej „Integracja” s.c.
ul. Elsnera 4/18, 58-506 Jelenia Góra

mBank:  61 1140 2004 0000 3502 5547 1024

a w polu tytułem wpisz:
„Twoje imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego, nazwa szkolenia”

ramka z cpp.integracja

Regulamin Uczestnictwa w Szkoleniu

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”shadow”/]

psycholog Tomasz KurzydłowskiMasz pytania? Chętnie pomogę :)

Tomasz Kurzydłowski

tel: 663 87 77 87
email: cpp.integracja@gmail.com

 

 

 

[fusion_title size=”2″]Podobne warsztaty[/fusion_title]

> Miłość do siebie i samoakceptacja

> Strategia Budowania Poczucia Własnej Wartości

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *